marți, 23 aprilie 2013

ManagerLeague... sezonul 100... povestea continua

Totul a inceput dintr-o joaca. Cautam un browser game in care sa iti antrenezi echipa sa ai performanta...etc. Am gasit  ManagerLeague, un joc pe care la inceput nu am dat prea mare importanta. Timpul a trecut, sezoanele la fel iar echipa mea devenea din ce in ce mai buna. Incepusem sa ma ocup din ce in ce mai mult de echipa, amicale, antrenamente, cantonament si incercam sa promovez si sa am performante. Imi aduc aminte ca veneam de la liceu si intram repede sa vad ce am facut in etapa, sa dau amicale si sa imi cresc jucatorii. Acest joc este cel mai bun pe care l-am jucat si asa va ramane mult timp, nu cred ca va putea fi intrecut vreodata. Ai tot ce iti doresti,fel de fel de antrenamente, amicale, upgrade stadion, gazon, nocturna... etc, o multime de echipe, o multime de antrenori din toata lumea... ce mai... Manager League este tot ceea iti doresti. Se joaca cate 2 etape pe zi, deci nu trebuie sa stai ca la alte managere sa se joace o etapa pe saptamana. Acest simulator reuseste sa aduca in fata ta realitatea, si aproape cu tot ceea ce se confrunta in manager in viata reala si asta il face sa fie numarul 1. Aici o sa intalnesti oameni cu bun simt si o sa traiesti fiecare etapa intens.Tu faci echipa, tu dai afara jucatorii, tu faci ce vrei.Acum ajuns la sezonul 100, acest simulator promite multe si la cum au decurs lucrurile pana acuma, totul merge de la bine spre extraordinar de bine. Am avut o echipa destul de buna, destul de promitatoare dar nu am mai avut timp sa ma ocup de ea, am avut niste probleme si pentru ca nu m-am mai logat, a fost stearsa dupa 90 de zile. Acum am luat-o de la capat si voi reface echipa.Va invit si pe voi. MANAGERLEAGUE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu