duminică, 16 decembrie 2012

Cum sa faci un Stick Bootabil?

        Cd Rom-ul/Dvd Rom-ul e stricat si vreti sa instalati windows-ul?Nici o problema.Mai jos o sa va prezint un tutorial foarte usor pentru a crea un stick bootabil.Tot ce aveti nevoie este:imaginea .iso a windowsului, un stick, si un programel pe nume Rufus pe care il luati de aici.
        Pentru a crea un stick bootabil cu Rufus introduceti mai intai stick-ul in postul USB – deschideti aplicatia Rufus – alegeti stick-ul (Rufus il detecteaza automat) – alegeti imaginea .ISO bootabila si dati click pe Start pentru a incepe procesul ce creare a stick-ului bootabil.Asta este tot.Simplu si usor.Mult noroc.

9 comentarii:

  1. Au si cei de la microsoft un programel cu asa ceva. Eu l-am folosit cand am trecut de la windows 7 la 8

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu-mi prea plac astfel de programele, mai ales cand e vorba de windows... Il fac bootabil cu command prompt...

    RăspundețiȘtergere
  3. E cea mai buna solutie de care am auzit in ultima perioada, iar programelul de la microsoft este super ok si merge minunat, chiar zilele trecute am testat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tool-ul celor de la microsoft l-am testat si este chiar ok, simplu si eficace!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut si eu pe youtube cum se face si nu e foarte greu, dar mi se pare mai eficient cu un program...

    RăspundețiȘtergere
  6. De asta aveam nevoie! Nu ma descurc cu modificat alea in windows...

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot mai mult s-au simplificat lucrurile. Multumim de tutorial

    RăspundețiȘtergere
  8. In trecut am folosit programul de la Microsoft, dar presupun ca si acesta este ok, multumesc pentru recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi pentru tool, l-am folosit si a mers fara probleme.

    RăspundețiȘtergere