marți, 1 noiembrie 2011

Resetare Cartus Canon MP250!

Se stie bine ca aceasta imprimanta are probleme la cartus si multi nu reusesc sa o reseteze de aceea m-am hotarat sa fac si acesti pasi pentru a folosi imprimanta cum trebuie.
1. se scoate alimentarea de la 220 scotand cablul de alimentare din multifuntionala.
2. se apasa si se tine apasat butonul de ON/OFF.
3. tot apasat fiind butonul se alimenteaza de la 220 reintroducand cablul de alimentare.
4. acum (tot tii apasat ON/OFF) apesi scurt reset-ul(triunghiul rosu)
5. acum poti da drumul si la On/Off si imprimanta intra in service mode(ca sa stii ca e in service mode se aprinde doar beculetul galben de la triunghiul cu electricitate si desigur si ledul de la butonul on/off e aprins in rest nimic nu mai este aprins)
BUN acum imprimanta este in Service Mode
6.Iti va ramane doar ledul 1 aprins,cel cu fulgerul.Scoti din priza si apesi butonul on/off.
7.Bagi imprimanta in priza il lasi sa isi faca resetul,va aparea alte erori,E2,E3 si/sau E9.
8.Tii apasata tasta cu triunghi 5 secunde.
9.Acum imprimanta va functiona la fel ca inainte.
Mult Succes.Astept comentarii daca ceva nu a functionat.

14 comentarii:

  1. buna,la sfarsit tot imi apare codul E05

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusit articol. Asteptam si altele despre cartuse si reincarcari

    RăspundețiȘtergere
  3. la mine apare cod E14 cer ajutor Ms

    RăspundețiȘtergere
  4. la mine apare cod E14 cer ajutor Ms

    RăspundețiȘtergere
  5. la mine apare cod E14 cer ajutor Ms

    RăspundețiȘtergere
  6. A mers din a doua incercare. Peste doua zile urma sa-mi iau o imprimanta laser (Samsung ML 2165) . M-a scutit de 250 de lei. Mii de multumiri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna. Am incercat solutia ta si am respectat-o cu conformitate, insa la pasul 5 unde trebuie sa ramana aprins doar ledul de on/of si primul led mie nu-mi ramane niciunul aprins :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si imi da totusi o eroare E05 si nu-mi recunoaste cartusul negru. pe cel color mi l-a recunoscut...

      Ștergere
  8. la mine prima data a mers cu o mica problema: mi-a scos folie in culori deschise (rosu, roz, alb, portocaliu si galben) am reincercat din nou si imi da eroarea 05 si nu imi recunoaste cartusul color. ma puteti ajuta va rog

    RăspundețiȘtergere
  9. i-am facut resetarea la imprimanta si prima data a mers am reincarcat cartusul color si mi-a dat iar eroarea e05 acum i-am facut resetarea si nu mai merge .. aceeasi eroare imi da (E05)

    RăspundețiȘtergere
  10. daca tot nu e inregula dupa ce faceti toate acestea sa stiti ca e cartusul defect electric.asta este costisitor dar trebuia cumparat altul !Cel color ,negru sau amandoua !ATENTIE: nu atingeti cu degetul partea cu contacte electrice se strica astfel electric cartusul !daca incercati sa-l stergeti faceti asta cu o carpa moale antistatica daca se poate !de cele mai multe ori e defectiune electrica la cartus si trbuie inlocuit !Aceasta defectiune electrica apare dupa manipulari neglijente sau in timpul montarii sistemului CISS daca se facepri atingerea contactelor electrice se mai intampla defectarea eletrica cand dse incearca desfundarea duzelor cu solutie sau cu apa calduta . atentie in cazul acesta sa nu se ude nici un pic contactele ca pe urma degeaba le stergi ca sa se usuce!Nu stiu de ce face asa dar am patit-o si am trebui sa cumpar alt cartus !Dupa ce urmati toate " indicatile pretioase" pentru inlaturarea E 05 si tot nu merge atunci trebuia alt cartus Decimare atentie la manevrarea cartuselor ! SUCCES !

    RăspundețiȘtergere