duminică, 10 iunie 2012

Posibilul IPhone 5?

Fiind prea multe speculatii, nu am vrut sa umplu blog-ul de zvonuri care (probabil) vor ramane tot la stadiul de ‘zvon’ insa Blackpool Creative a prezentat cateva imagini ale viitorului iPhone 5, imagini bazate pe cele mai posibile modificari si feature-uri adaugate de Apple. Desi noul iPhone va fi lansat de-abea in luna septembrie/octombrie in cursul WWDC-ului din luna respectiva, ne putem ‘delecta’ ochii cu acest concept foarte frumos realizat si pe care, personal, l-as vedea realitate. Ramane sa vedem.

2 comentarii:

  1. Mie imi place mult Iphone-ul dar din pacate mi-se pare extrem de scump eu mi-am luat un telefon ce nu este facut de Apple. Este un Dual Sim misto rau de tot , imi place mult de tot, nu am nicio problema cu telefonul, desi ma speriasem ca softul este posibil sa imi faca ceva probleme dar pana la urma nu am avut nimic cu el si il am din decembrie ;)

    RăspundețiȘtergere