duminică, 10 iunie 2012

Nou concurs Devicer

Dupa cum eram obisnuiti siteul www.Devicer.ro ne-a mai pregatit inca un concurs de data aceasta parterul fiind siteul www.dlx.ro.Permiile sunt o tastatura pentru gameri Microsoft SideWinder X6, un MP3 player de generatie noua si ca tot este Euro2012, o minge oficiala comerciala Adidas Tango 12.Cerintele pentru concurs sunt ca de obicei minime ceea ce face din el un concurs foarte simplu tot ce va trebuie este norocul.

Un comentariu:

  1. Si eu mi-am luat un mp4 foarte misto T950 8GB 2.8-inch MP4 Player with Electronic Dictionaries/ Games/ E-books/ FM/ Repeat/ Record/ World Time/ Calendar function - Blue acesta este si imi place foarte mult, abia astept sa vina vacanta si sa plec cu mp4 la amre, stiu ca drumul este lung si trebuie sa imi omor timpul cumva...iar cu mp4 asta sigur voi putea sa ajung mult mai repede decat daca nu as avea muzica dupa mine!

    RăspundețiȘtergere